2016. március 11., péntek

Part 5


Sziasztok!:)

Itt az új rész, remélem tetszeni fog. :)
Hosszabb mint az előzőek!
xxx
--------------------------




Aznap éjjel, nyugodtan aludtál.

Mintha minden gondod eltűnt volna.

De az enyémek nem.. Végigcsókoltam a sebhelyeid, és fogtam a kezed, csalódtam magamban. Miért csináltad? Sajnálom, hogy cserben hagytalak. Sajnálom, hogy a szerelmem nem elég neked.. A karomban tartottalak, várva, hogy felébredj. Csak azt szeretném, hogy biztonságban legyél.  Azt akarom, hogy úgy érezz, ahogy megérdemled. Mert gyöngyörű vagy. Higgy nekem.

Reggel, kinyitottad a szemed, egy kicsit pirosak voltak, a tegnapi sírástól. A hajad össze-vissza állt, nagyon aranyos voltál. Adtam egy puszit az arcodra, és suttogtam egy jó reggeltet neked, de rám se hederítettél. Mint mindig. Elmentél a fürdőszobába, lezuhanyoztál. Az ajtó előtt ültem, és vártam rád. Kis halk nyöszörgéseket halottam, akárhányszor a víz a csuklódhoz ért. A fejemet csóváltam. Nem akarom, hogy még több fájdalomban legyen részed..

Miután teljesen kész voltál, bennt maradtál, a legszomorúbb tekintettel, az arcodon. Ne legyél szomorú, tovább. Kérlek, csak tudd, hogy törődnek veled. Tudom, hogy a családod nem mutatja ki, de ők is szeretnek.

A tükröd előtt ültél, sminket raktál fel, és a hajad csináltad. De hirtelen, sírásban törtél ki. Ne sírj többé. Az én kis emberem, nem érdemli meg, hogy sírjon.. A tükörbe néztél. A könnyeid elkenődtek a sminkeddel. Zokogtál, és zokogtál, én meg csak álltam ott, bámultalak. Annyira fájt. Hagyd abba. Kérlek, ne sírj.

Hangosan azt kérdezted „Miért nem lehetek szép?“ Szép vagy. Gyönyörű vagy. Ha  csak látnád, hogyan néz rád mindenki. Ha csak azt látnád, hogyn nézek rád. Tökéletes vagy. Tudom, hogy a fajtád azt mondja, senki sem tökéletes. De te tökéletes vagy nekem, te vagy a mindenem. Te vagy a világom. A figyelmem középpontja. És a legrosszabb rész, hogy úgy érzed szánalmas vagy. Szeretlek. Tényleg.

Nem igazán tudom elmondani, mennyit jelentessz nekem. Örökké tartana elmondanom, hogy mennyire szeretlek. Sírni látni téged, nagyon szomorúvá tesz. Köréd fontam a karjaim, és hirtelen abbahagytad a sírást, és a tükörbe néztél. Elakadt a lélegzeted mert.. mert, megláttál. Azonnal elengedtelek, és vissza mentem a sötétbe. Felismertél, arról az estéről. Láttam a szemedben.

Láttam a félelmet.

Örülök, hogy megláttál, Hercegnő. De féltél. Tudom, hogy egy szörny vagyok, de örülök, hogy elértem, hogy abbahagyd a sírást. „Hello?“ Kérdezted. Ott rejtőztem a sötétben, nem akartam, hogy láss. „K-Kérlek, tudom, hogy ott vagy. Te vagy aki m-megmentett.“ Mondtad. Becsuktam a szemem, és előjöttem, megmutatva magam. Hátráltál egy lépést, félve. De utána lenyugodtál. Nem értem, hogy láthatsz. Talán, csak rájöttél, hogy sosem voltál egyedül. Talán rájöttél, hogy végig itt voltam.

Rám néztél, aztán megint lefelé. Nem csináltam semmit, csak álltam, téged néztelek. „Köszönöm..“ Suttogtad. Azt mondtam, hogy bármit megtennék érted, de a szavaim csak hideg, kegyetlen susogások voltak. Bólintottál, mintha értetted volna, és csak álltál ott, ahogy én is. Csend volt, néhány percig, de megfogtam a kezed, óvatosan, és leültem melléd, a tükör elé. Gyöngyörűnek fogod érezni magad, Hercegnő.

Letöröltem a sminked, és a nyakad hajlatába tettem a fejem, beszippantva az édes illatod. „Szeretlek..“ Suttogtam. A karjaimban tartottalak, és a hajaddal játszottam. Lassan becsuktad a szemed, és mosolyogtál. Jól éreztem magam. Nagyon jó érzés volt. „A gyöngyörű Angyalom vagy.“ Mondtam. Lassan, mély álomba merültél, ahogy az arcod simogattam. Lefektettelek az ágyadra, és megpusziltam az arcod. Tökéletes pillanat volt.


De nagyon rossz, hogy ez nem történhet meg újra. Felébredtél, néhány órával később, körbenéztél. Megdörzsölted a szemed, és ásítottál. „Ez volt a legjobb álom.“ Mosolyogtál. Sóhajtottam, és ott álltam előtted, hév és kétségbeesés járta át a testem. Nem láttál, ezúttal. Örülök, hogy boldoggá tettelek. Gyöngyörűnek érezted magad, még ha tudtad is, hogy egy álom volt. Láttam a szemedben. Lehet, hogy bíztál bennem, de még mindig féltél. „Nagyon szép álom volt..“ Suttogtam. Szeretlek, én kis Emberem. De ma este, újra gyönyörűvé foglak tenni.

4 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Édes istenem, ez aranyos volt.
    Végre látta, de hogy látta? :D
    Emberi Justinos külsővel, vagy mint a filmekben a démon?
    Imádom a blogot! Nagyon-nagyon ügyesen fordítasz. :)
    Gyorsan a kövit
    xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Emberi külsővel, látja, de a szeme, és a bőre, nem teljesen emberi, a következő részekben lesz róla majd szó. :)
      Köszönöm, nagyon jól esik:)
      Sietek, de nem igérek semmit. :/ xxx

      Törlés